Незважаючи на складність внутрішньої перелінковки, вона вкрай важлива для SEO. Чому? Тому що стратегічні внутрішні посилання визначають архітектуру вашого сайту, підвищують рейтинг всього сайту та допомагають в навігації по сайту.

Як правильно зробити перелінковку на сайті?

Зміст

  1. Що таке внутрішня перелінковка сайту?
  2. Чому зворотні посилання так важливі для Google?
  3. Розбивка значення посилання
  4. Як створити стратегію внутрішніх посилань?
  5. Висновки

У цій статті ми розберемо, чому внутрішні посилання так важливі для SEO, а я розповім, як їх найкраще використовувати.

Що таке внутрішня перелінковка сайту?

Перелінковка це коли внутрішнє посилання з'єднує різні сторінки одного й того ж сайту.

Наприклад, якщо ви читаєте блог, ви можете побачити, що автор посилається на інші релевантні статті того ж сайту. Це внутрішнє посилання. І вихідна стаття, й стаття, на яку йде посилання, мають один і той же домен.

Чому зворотні посилання так важливі для Google?

Google використовує внутрішні посилання, щоб визначити цінність вашого контенту. Слідуючи як внутрішнім, так і зовнішнім посиланням, Google боти визначають взаємозв'язок між вмістом на вашому сайті. Іншими словами, боти вирішують, які сторінки містять інформацію одного й того ж типу.

Розбивка значення посилання

Чим більше зворотних посилань на сторінці, тим більшу цінність вона несе. Домашня сторінка сайту зазвичай має найбільшу кількість посилань цінність. Отже, якщо ви хочете, щоб нова стаття або сторінка краще просувалася, вам потрібно зв'язати її зі сторінкою з найбільш значущим рейтингом.

Наприклад, нові статті, на які є посилання з домашньої сторінки, матимуть велику цінність - та їх буде видно в пошуку більше - ніж якби вони були пов'язані тільки зі сторінкою категорії.

Як створити стратегію внутрішніх посилань?

Якщо у вас є сайт, вам слід часто переглядати свою стратегію внутрішніх посилань. Пріоритет внутрішніх посилань допомагає гарантувати, що Google розуміє взаємозв'язок, цінність та релевантність ваших статей або сторінок.

Ось 4 пункту, які слід враховувати при створенні правильної перелинковки для SEO:

1. Створюйте тематично релевантний контент

Перш ніж встановлювати стратегію внутрішніх посилань, переконайтеся, що у вас є надійна стратегія контент-маркетингу. Ви не можете створювати посилання без хорошого змісту. Багато корисного контенту означає багато статей, на які можна посилатися.

Не переймайтеся про створення ідеально спланованої архітектури посилань, просто залишайте посилання в корисні місця сайту.

2. Стратегічно виберіть свій анкорний текст

Коли справа доходить до прикріплення посилань, обираний вами текст - це все. Ваш якорний текст повинен являти собою природні фрагменти пропозиції, пов'язані з відповідними посиланнями. Не потрібно його ускладнювати!

Наприклад, як на фото з цієї статті:

Якорний текст з фрагмента статті Посилання на іншу статтю блогу

3. Посилайтеся на найважливіші сторінки вашого сайту

Уникайте посилань на домашню сторінку або сторінку контактів в своїх статтях. Як правило, вони й так отримують досить зворотних посилань. Замість цього використовуйте внутрішні посилання, щоб глибше поринути в структуру вашого сайту. Кращий спосіб зробити це - поставити посилання на інші статті в блозі. А навіщо взагалі на сайті блог, читайте в статті: 6 причин, чому на сайті повинен бути блог.

4. Залишайте близько 3-4 внутрішніх посилань на сторінці

Google може бути базою даних, але він розпізнає спам, коли бачить його, і ви будете за нього покарані. Заради рейтингу вашого сайту та для ваших читачів уникайте надмірного використання внутрішніх посилань. Кількість, яку ви використовуєте, буде залежати від довжини вашої статті.

Для статей обсягом близько 500 слів намагайтеся не виходити за межі 3-4 посилань.

Висновки

Примусьте себе освоїти навички перелінковки.

Розробка міцної стратегії посилань допомагає групувати релевантний контент, створювати сильніший контрольний профіль, збільшувати відвідуваність сайту та виділяти інформативні статті. Крім того, більш глибоке розуміння вашого сайту може підвищити ваші шанси на ранжування в Google пошуку. А хто цього не хоче?

Теги: Оптимізація, Посилання