Що таке показник відмов?

Зміст

  1. Відео
  2. Розрахунок
  3. Як інтерпретувати
  4. Чому це важливо

У сьогоднішню цифрову епоху існує безліч заплутаних інтернет-термінів, які показують, наскільки успішний сайт. Показник відмов - один з тих термінів, які людям часто важко зрозуміти т інтерпретувати. Показник відмов - це показник використовується для пояснення аналізу веб-трафіку. Ця фраза вказує на відсоток відвідувачів, які заходять на сайт, а потім залишають його ( «відмовляються»), замість того, щоб далі робити якісь дії на вашому сайті.

Відвідувачі впливають на ваш показник відмов, коли потрапляють на ваш сайт, нічого не роблять та залишають його. Показник відмов є одним з найбільш важливих факторів ранжирування, тому низький показник відмов дійсно може вплинути на вашу видимість в результатах пошуку.

Розрахунок

Показник відмов розраховується за простою формулою: показник відмов (%) = кількість відвідувань, при яких відкривається тільки одна сторінка вашого сайта, поділене на загальну кількість відвідувань вашого сайту. Сенс цієї формули полягає в тому, що ефективний сайт привертає трафік глибше на свої сторінки, спонукаючи відвідувачів ознайомитися з інформацією на сайті, а не негайно покинути його. Відповідно до формули, високий показник відмов означає, що користувачі потрапляючи на вашу сторінку не здійснюють жодних дій, а потім відразу ж покидають її, це може означати, що ваш сайт не надає цінності користувачеві, виходячи з цього можна сказати, що ваш сайт не працює на вас.

Як інтерпретувати

Високий показник відмов - не завжди погано. Те, як ви інтерпретіруете показник відмов вашого сайту, має залежати від цілей вашого сайту та визначень конверсії. Наприклад, на сторінках, призначених для надання певної інформації (наприклад, інформаційних статей або рецептів), показник відмов сторінки не матиме такого великого впливу на визначення конверсії, оскільки люди переходячи на ці сторінки не повинні робити ніяких активних взаемодействій. Якщо мета сторінки - залучити відвідувачів до активної взаємодії з сайтом, наприклад, зробити покупку товару або послуги, то високий показник відмов - це погано. Високий показник відмов може вказувати на три речі:

  • Якість сторінки погане (погано читається текст, незручний дизайн, недостатньо необхідного функціоналу) та відвідувачеві ні з чим взаємодіяти;
  • Ваша сторінка приваблює не той трафік та відвідувачі, які потрапляють на неї, не зацікавлені у взаємодії з нею;
  • Відвідувачі заходять на вашу сторінку в пошуках конкретної інформації та не можуть її знайти.

При інтерпретації показника відмов вашого сайту я пропоную зосередитися на тому, як ви можете поліпшити показник відмов для збільшення конверсії. Цей показник призначений налаштувати вас на пошук слабких місць на вашому сайті, а не для простого визначення цього магічного числа.

Чому це важливо

Важливо розуміти та враховувати показник відмов вашого сайту, оскільки це показник, який може допомогти вам зрозуміти ефективність ваших стратегій онлайн-маркетингу. Показники відмов дають вам інформацію про ефективність сторінок вашого сайту, про те, які сторінки вимагають більшої уваги, та наскільки добре ваш сайт привертає й підтримує інтерес відвідувачів. Якщо ви знаєте, у який з ваших сторінок низький показник відмов, ви можете поліпшити ці сторінки, будь то дизайн або контент. Це усуває ризик того, що відвідувачі будуть переглядати тільки деякі сторінки вашого сайту, не затримуючись на інших або не роблячи дій на сайті.

Порада: для детального перегляду дій користувача на сторінці, рекомендую підключити Вебвізор від яндекс. Так ви зможете спостерігати, що робив відвідувач на сторінці і скільки часу на це витратив.

Низький показник відмов впливає на те, як RankBrain (ранжуючий інтелект) інтерпретує ваш сайт. RankBrain - це система штучного інтелекту з машинним навчанням, яка використовує алгоритми, які допомагають Google сортувати результати пошуку.

В останні роки RankBrain став третім за важливістю чинником ранжирування в алгоритмах результатів пошуку Google. Якщо онлайн-користувач натискає на вашу сторінку та виходить без подальшої взаємодії, це сигналізує RankBrain, що ваш сайт не відповідає потребам відвідувача. Потім RankBrain повідомляє Google, що ваша сторінка не повинна відображатися так високо в результатах пошуку. Таким чином, низький показник відмов може призвести до того, що ваш сайт загубиться на останніх сторінках результатів пошуку Google.

Дякую за увагу!

Якщо вам сподобалася стаття, поділіться нею з друзьмі в соц. мережах. Пишіть коментарі, якщо у вас є питання або зауваження.

Теги: Знайомство з SEO