Чи потрібні зовнішні вхідні посилання або як стати відомим

Наведу порівняння.

Наприклад, приїхали ви до великого міста та вирішили в ньому стати знаменитим. Але таких як ви бажаючих повно.

Ви вирішуєте виділиться: красиво та презентабельно одягаєтеся (робите візуально привабливий та функціональний сайт), вчіться красиво говорити, поповнюєте запас слів, здобуваєте освіту (наповнюєте сайт корисним контентом, ведете блог) та починаєте знайомиться, але до популярності вам ще далеко.

Ви починаєте ділиться порадами з місцевими та підтримувати з ними відносини (крауд-маркетинг), й починаєте отримувати популярність і авторитет на місцевому рівні від мало відомих людей. Про вас поки мало хто знає, а ви ж хочете бути більш відомим й отримувати багато уваги.

Дізнайтеся докладніше що таке крауд ​​маркетинг та його переваги.

Вам радять звернутися до вже відомих людям (розкручені новинні та інформаційні ресурси з великою кількістю трафіку), познайомиться з ними, та щоб вони про вас розповідали іншим, але вам розповіли, що вхід в це суспільство буде непростим і витратним. Ви вирішуєте не кликати всіх відразу на вечірку, а потроху знайомиться з деякими відомими особистостями. Через деякий час ви спостерігаєте, що ваша репутація поступово зростає (зростання авторитету сайту). Протягом півроку-рік знайомств з відомими, ви вже набрали непогану популярність та отримуєте багато уваги.

Це якраз те, що ви хотіли. Продовжуйте далі рости, і ви зможете стати найвідомішим у своєму напрямку (вибитися на перше місце в топ своєї сфери).

У статті я навів порівняння просування сайту в пошуку з отриманням популярності людини у великому місті. Сподіваюсь вам сподобалось.

Теги: Оптимізація, Посилання