Якісний органічний трафік означає, що люди заходять на ваш сайт та проводять там час. Вони споживають контент, часто повертаються на сайт пізніше та користуються пропозиціями, які ви розміщуєте на своєму сайті.

3 головні помилки, які впливають на трафік вашого сайту

Зміст

  1. Погана взаємодія з користувачем
  2. Нудний контент
  3. Недолік мобільного адаптації
  4. Висновки

Ключовий інструмент збільшення веб-трафіку називається пошуковою оптимізацією або SEO. SEO - це оптимізація вашого сайту, щоб пошукові системи могли правильно відстежувати ваш сайт та надавати цю інформацію вашим користувачам.

Незважаючи на те, що сьогодні пошукова оптимізація стала досить технічної, вона є невід'ємною частиною веб-сайту. Я не рекомендую вам самим робити оптимізацію свого сайту. Проте, у вас повинен бути базовий рівень знань, щоб ви могли розуміти, чим займається ваше SEO-спеціаліст або агенство, та залучати їх до відповідальності.

Помилки сайту, що знижують відвідуваність

Так, можливо ви зможете розробити та створити гарний сайт. Але без правильної пошукової оптимізації сайту ніхто не зможе цього побачити! Навмисно розповідати людям про своє веб-сайті можуть стимулювати пару відвідувачів в місяць, але SEO - ключ до істинного успіху та великого обсягу трафіку.

Отже, давайте розглянемо 3 головних поширені помилки, які можуть знизити ваш трафік. Причому в яких можете бути винні навіть ви.

1. Погана взаємодія з користувачем

По-перше, погане зручність для користувача (юзабіліті) означає, що відвідувач буде мало проводити часу на вашому сайті. Загальні проблеми, які заважають людям проводити час на вашому сайті, включають:

  • Низька швидкість завантаження (вони не будуть чекати завантаження сайту та замість цього перейдуть до наступного компанії в своєму списку, вашого конкурента).
  • Ніяких закликів до дії.
  • Чи не оптимізований для мобільних пристроїв (в деяких галузях обсяг пошукового трафіку надходить з мобільних пристроїв).
  • Контактну інформацію знайти складно.
  • Непривабливі візуальні ефекти та погані фото продукту.
  • Непрацюючі посилання або контент, який здається непрацюючим або застарілим.
  • Заплутана навігація і погано організований контент.
  • Застарілий сайт. (Стилі сайтів змінюються швидко, тому ваш сайт потрібно оновлювати кожні пару років, якщо ви хочете, щоб вас сприймали як зростаючу компанію).

Час, проведений на вашому сайті, відстежується пошуковими системами. Вони використовують ці дані для визначення рейтингу та якості вашого сайту. Низький рейтинг показує пошуковим системам, що ваш сайт недостатньо авторитетний та замість цього будуть давати перевагу сайту з більш високим рейтингом. Працюючи над тим, щоб забезпечити високу якість обслуговування відвідувачів вашого сайту, ви природним чином збільшите відвідуваність сайту.

Якщо на вашому сайті користувачі проводять Малов часу або відкривши сайт та не зробивши на ньому ніяких взаємодій закривають його, тоді у вас виростить показник відмов, що в свою чергу знизить ранжування сайту в пошуковій видачі. Ви можете дізнатися докладніше, що таке показник відмов, щоб бути більш обізнаним.

2. Нудний контент

Ще одна поширена помилка - нудний контент. Ваш контент повинен мати сенс для вашої аудиторії. Якщо ви використовували галузевої жаргон та складні пропозиції для опису своїх продуктів та послуг, пора зрозуміти, що це не працює. Людям потрібно пояснювати простими словами, щоб було зрозуміло навіть тим, хто взагалі не розбирається в вашій тематиці. Адже клієнти можуть бути різні.

Ось деякі з поширених помилок контенту:

  • Надмірно великі опису.
  • Застаріла контактна інформація.
  • Сухий опис продуктів. Це означає, що опис не містить повноти інформації про товар або послугу. Найчастіше опису може зовсім не бути або написаний якийсь невеликий загальний текст.
  • Застарілі розділи послуг.
  • Текст, насичений ключовими словами.
  • Це втомить вашу аудиторію, а не захопить її.

Створення якісного контенту - це підбір ключових слів в поєднанні з глибоким розумінням вашої цільової аудиторії. Це використовується для створення контенту для сайту, який ваші клієнти дійсно захочуть читати.

3. Недолік мобільного адаптації

Нарешті, це може бути одним з найбільш важливих аспектів сучасного веб-дизайну. Коли справа доходить до збільшення веб-трафіку для вашого сайту, вам потрібен зручний для мобільних пристроїв та адаптивний сайт. З масовим проникненням мобільних пристроїв, таких як планшети та смартфони, комп'ютерна активність програла битву цифрових медіа мобільним на 65%.

По суті, люди найчастіше використовують свої телефони та планшети. Тому, якщо ваш сайт не оптимізований для мобільних пристроїв, це може серйозно знизити ваші шанси на збільшення веб-трафіку. Крім того, пошукові системи розробили алгоритми, спеціально призначені для пошуку сайтів, зручних для мобільних пристроїв. В результаті ті, які адаптивні, не працюватимуть або генерувати трафік, як планувалося.

Висновки

Отже, це три найбільш поширені помилки, які можуть пошкодити здатності вашого сайту залучати онлайн-трафік на ваш сайт.

Деякі моменти, на які варто звернути увагу, ви можете врахувати і налаштувати при створенні сайту, таким чином ви позбудетеся від непотрібних клопотів з майбутнім налаштуванням та виправленням помилок, й заощадите час та гроші.

Тегі: Оптимізація