- Що таке SEO?
- Чому важне SEO?
- Скільки часу займає SEO?
Пошукова оптимізація, більш відома як SEO, - це метод збільшення відвідуваності сайту за допомогою звичайних пошукових запитів. Використовуючи послуги SEO, ви почнете збільшувати кількість релевантного трафіку на свій сайт.
SEO, по своїй суті, використовується для допомоги людям. Розуміючи, як люди думають, коли шукають відповіді в Інтернеті, та аналізуючи, як вони використовують мову, ви можете використовувати послуги оптимізатора пошукових систем, щоб допомогти користувачам знаходити саме ваш сайт.
Послуги пошукової оптимізації дозволяють структурувати вашу сторінку так, щоб її могли зрозуміти сканери пошукових систем. Ця структура гарантує, що коли користувач задає пошуковій системі питання, що відноситься до вашого сайту, вона буде відображати вас на своїй сторінці результатів пошукової системи (SERP).
Коли люди вперше заходять в Інтернет, їх перша дія зазвичай - пошук інформації в пошуковій системі. Пошукові системи збирають дані, щоб дати відповідь, шляхом обробки величезної кількості даних. Ці дані представляють собою будь-який контент в Інтернеті, від веб-сторінок до файлів. Дані виявляються шляхом сканування та індексації, після чого вони каталогізуються.
Від того, наскільки добре структуровані SEO-послуги вашого сайту, буде залежати, як ваш контент буде каталогізований та, в кінцевому підсумку, наскільки добре він ранжируватиметься, коли люди шукають ваші послуги.
Завдання номер один SEO - залучити трафік на ваш сайт. Трафік може бути спрямований на ваш веб-сайт по різних каналах, таким як платна реклама або соціальні мережі, але пошукові системи як і раніше забезпечують найбільший обсяг трафіку на сайт.
Результати звичайних пошукових систем забезпечують більшу частину трафіку, тому що люди, як правило, побоюються платної реклами.
Щоб максимізувати цей трафік, ви можете скористатися послугами SEO-оптимізації.
Пошукові системи повинні пропонувати найкращі результати за запитами користувачів. Щоб пошукова система постійно надавала найкращі результати, їм необхідно постійно оновлювати алгоритм свого веб-сканера, дозволяючи платформі утримувати та збільшувати кількість своїх користувачів. Маючи велику базу користувачів, вони можуть брати більше за рекламне місце в своїй пошуковій видачі.
Таким чином, якщо ви постійно використовуєте ефективну службу пошукової оптимізації, ви можете зайняти більш високе місце в пошуковій видачі пошукових систем та уникнути спокуси витрачати багато коштів на платну рекламу в тих же пошукових системах.
Потреба в рішеннях для пошукового маркетингу зростає з кожним днем. Пошукові системи розвиваються, щоб задовольнити потреби все більш нетерплячою призначеної для користувача бази. Google продовжує впроваджувати і тестувати різні стратегії для доставки платної реклами, а також динамічних органічних результатів.
Наприклад, якщо ви виконаєте пошук за назвою фільму, ви побачите інформаційне вікно з рейтингами з різних сайтів критиків, список акторів та знімальної групи, а також статистику виступів. Ви також побачите розділ, присвячений звичайним результатами, під назвою «Люди також запитують» і відео-карусель. Ці обрані органічні сніпети будуть продовжувати розширюватися, щоб краще відповідати на питання користувача.
Завдання SEO - переконатися, що ви використовуєте ці можливості динамічного пошуку і щодня залучаєте кваліфікований трафік на свій сайт.
Інвестуючи в маркетингові послуги SEO, щоб ваш сайт був належним чином каталогізований й проіндексований, та надаючи якісний контент, який шукають користувачі, ви почнете помічати збільшення кваліфікованого трафіку. Як бонус це, ймовірно, в кінцевому підсумку заощадить вам гроші, оскільки якісний вічнозелений контент може постійно залучати трафік на ваш сайт, в той час як платна реклама повинна підтримуватися постійно.
Визначити, скільки часу займе пошукова оптимізація, перш ніж ви почнете бачити результати, може бути непросто.
Справжня відповідь - це залежить від обставин. Це залежить від того, який тип послуг надає ваш сайт, скільки проблем у нього виникає, та наскільки швидко ви створюєте новий контент. Серед безлічі змінних, які входять в надання бізнес-послуг SEO, ви також повинні враховувати ринок, на якому ви перебуваєте, конкуренцію, з якою ви стикаєтеся, та наскільки ефективні зусилля SEO для всіх залучених сторін.
Хоча майже неможливо передбачити, скільки часу буде потрібно SEO, щоб почати давати помітні результати, я можу дати вам оцінку на основі аналізу ваших конкурентів, наскільки добре їх зусилля принесли результати та який рівень інвестицій в SEO ви можете зробити.